-
Blz. 1
Jaarstukken 2022
-
Blz. 2
Programma’s
-
Blz. 3
Voorwoord
-
Blz. 4
Voorwoord
-
Blz. 5
Leeswijzer
-
Blz. 6
Leeswijzer
-
Blz. 7
Jaarverslag
-
Blz. 8
Jaarrekening
-
Blz. 9
Controle verklaring
-
Blz. 10
Bijlagen
-
Blz. 11
Jaarrekening op hoofdlijnen
-
Blz. 12
Inleiding
-
Blz. 13
Resultaat jaarrekening
-
Blz. 14
Schuldpositie
-
Blz. 15
Weerstandsvermogen
-
Blz. 16
Woonlasten
-
Blz. 17
Corona virus
-
Blz. 18
Bestemmingsvoorstel
-
Blz. 19
Overzicht Baten en Lasten
-
Blz. 20
Structureel en incidenteel saldo
-
Blz. 21
Toelichting resultaat
-
Blz. 22
Investeringskredieten (exclusief grondexploitatie)
-
Blz. 23
Gemeentefondsuitkering
-
Blz. 24
Lokale heffingen
-
Blz. 25
Reserves
-
Blz. 26
Jaarrekening 2022 in één oogopslag
-
Blz. 27
Jaarrekening in één oogopslag
-
Blz. 28
Kerngegevens
-
Blz. 29
Kerngegevens
-
Blz. 30
Programma 0 | Bestuur en Ondersteuning
-
Blz. 31
Programma 0 | Bestuur en Ondersteuning
-
Blz. 32
Taakvelden
-
Blz. 33
Beleidsnota's
-
Blz. 34
Actuele ontwikkelingen en gerealiseerd beleid
-
Blz. 35
Doelstellingen
-
Blz. 36
Faciliteren werkwijze college en raad op bestuurlijke vernieuwing
-
Blz. 37
Gebruik van sociale media
-
Blz. 38
Contacten met scholen
-
Blz. 39
Gast van de raad
-
Blz. 40
Het faciliteren van initiatieven vanuit de samenleving (wijken en kernen)
-
Blz. 41
Dichtbij besturen
-
Blz. 42
Netwerk dorps- en wijkorganisaties vormt basis voor beleid
-
Blz. 43
Ondersteunen van initiatieven
-
Blz. 44
Werken met de omgevingsvisie
-
Blz. 45
Beleidsplan dienstverlening
-
Blz. 46
B1 taalgebruik is de norm aan de telefoon en in correspondentie
-
Blz. 47
Kanaalsturing
-
Blz. 48
Klanttevredenheid publiekszaken
-
Blz. 49
Spelregels en maatwerk
-
Blz. 50
Uitvoeren landelijk programma digitalisering
-
Blz. 51
Zorgen voor een klantgerichte en begrijpelijke website
-
Blz. 52
Een actief communicatiebeleid
-
Blz. 53
Aandacht voor participatie van inwoners
-
Blz. 54
Communicatie als drager bij belangrijke projecten
-
Blz. 55
Een begrijpelijke en toegankelijke website
-
Blz. 56
Een professionele en actieve inzet van sociale media
-
Blz. 57
Het gebruik van heldere taal door medewerkers
-
Blz. 58
Wij kiezen bewust voor een crossmediale aanpak
-
Blz. 59
Indicatoren
-
Blz. 60
Beleidsindicatoren
-
Blz. 61
Hoeveel heeft het gekost?
-
Blz. 62
Programma 1 | Veiligheid
-
Blz. 63
Programma 1 Veiligheid
-
Blz. 64
Taakvelden
-
Blz. 65
Beleidsnota's
-
Blz. 66
Actuele ontwikkelingen en gerealiseerd beleid
-
Blz. 67
Doelstellingen
-
Blz. 68
Beleidsplan integrale veiligheid
-
Blz. 69
De aanpak van ondermijnende criminaliteit verbeteren.
-
Blz. 70
De aanpak van diefstal, met een accent op cybercrime.
-
Blz. 71
Het verbinden van zorg en veiligheid voor een veilige woon- en leefomgeving.
-
Blz. 72
Het stimuleren wenselijk verkeersgedrag door in te zetten op bewustwording (preventie).
-
Blz. 73
Lokale verbinding en betrokkenheid bij brandveiligheid.
-
Blz. 74
Beleidsindicatoren
-
Blz. 75
Toelichting - Wat mag het kosten
-
Blz. 76
Programma 2 | Verkeer, Vervoer en Waterstaat
-
Blz. 77
Programma 2 | Verkeer, Vervoer en Waterstaat
-
Blz. 78
Taakvelden
-
Blz. 79
Beleidsnota's
-
Blz. 80
Actuele ontwikkelingen en nieuw beleid
-
Blz. 81
Doelstellingen
-
Blz. 82
Kwaliteit (onderhoudsniveau) openbare ruimte
-
Blz. 83
Bepalen van het gewenste kwaliteitsniveau openbare ruimte
-
Blz. 84
Project herinrichting De Blesse
-
Blz. 85
Opstellen van een ontwerp voor de herinrichting
-
Blz. 86
Uitvoering geven aan de herinrichting De Blesse
-
Blz. 87
Autoluwe Lycklamaweg met veilige spoorwegovergang langzaam verkeer
-
Blz. 88
Plan opstellen voor de herinrichting van de Lycklamaweg
-
Blz. 89
Samenwerken met NS/Prorail voor een veiligere spoorwegovergang
-
Blz. 90
Uitvoering geven aan herinrichting Lycklamaweg
-
Blz. 91
Hoofdverkeersstructuur Wolvega en Noordwolde
-
Blz. 92
Uitvoeren geplande werkzaamheden infrastructuur
-
Blz. 93
Fietspad langs de Linde
-
Blz. 94
Grond aankopen voor fase 3
-
Blz. 95
Uitvoering van fase 2
-
Blz. 96
Verbetering van het fietspad langs de Linde
-
Blz. 97
Het herstellen en versterken van groenstructuren ter behoud van de herkenbaarheid van de identiteit van het huidige kleinschalige landschap in Zuidoost Friesland
-
Blz. 98
Uitvoeren van de projecten 'Dorp, landschap en biodiversiteit'
-
Blz. 99
Toelichting - Wat mag het kosten
-
Blz. 100
Programma 3 | Economie
-
Blz. 101
Programma 3 | Economie
-
Blz. 102
Taakvelden
-
Blz. 103
Beleidsnota's
-
Blz. 104
Actuele ontwikkelingen en gerealiseerd beleid
-
Blz. 105
Doelstellingen
-
Blz. 106
Aanpak versterken lokale economie
-
Blz. 107
Actieve promotie van beschikbare bedrijfskavels.
-
Blz. 108
Intensiveren bedrijfscontacten
-
Blz. 109
Onderzoeken of een vestigingspremie helpt om nieuwe bedrijven aan te trekken.
-
Blz. 110
Onderzoeken op welke manier wij kunnen meten hoe de ondernemers de dienstverlening van de gemeente waarderen.
-
Blz. 111
Versterken (kern-) winkelstructuur Wolvega
-
Blz. 112
Bijdrage aan centrummanager
-
Blz. 113
Onderzoeken hoe we de klanttevredenheid in het winkelgebied kunnen meten.
-
Blz. 114
Opstellen van een uitvoeringsprogramma voor de aanpak van het centrum.
-
Blz. 115
Samen met de ondernemers een duidelijke visie opstellen.
-
Blz. 116
Toelichting hoeveel heeft het gekost?
-
Blz. 117
Programma 4 | Onderwijs
-
Blz. 118
Programma 4 | Onderwijs
-
Blz. 119
Taakvelden
-
Blz. 120
Beleidsnota's
-
Blz. 121
Actuele ontwikkelingen en gerealiseerd beleid
-
Blz. 122
Doelstellingen
-
Blz. 123
Goede schoolloopbaan voor iedereen: zoveel mogelijk leerlingen en cursisten hebben een doorlopende schoolloopbaan
-
Blz. 124
Kinderopvang en Peuteropvang
-
Blz. 125
Passend onderwijs
-
Blz. 126
Onderwijsachterstandenbeleid
-
Blz. 127
Leerplicht
-
Blz. 128
Leerlingenvervoer
-
Blz. 129
Duurzame en toekomstbestendige onderwijshuisvesting
-
Blz. 130
Integraal Strategisch Huisvestingsplan Onderwijs
-
Blz. 131
Openbaar onderwijs
-
Blz. 132
Toezicht houden op schoolbestuur Comprix
-
Blz. 133
Beleidsindicatoren
-
Blz. 134
Toelichting - Wat mag het kosten
-
Blz. 135
Programma 5 | Sport, Cultuur en Recreatie
-
Blz. 136
Programma 5 | Sport, Cultuur en Recreatie
-
Blz. 137
Taakvelden
-
Blz. 138
Beleidsnota's
-
Blz. 139
Actuele ontwikkelingen en gerealiseerd beleid
-
Blz. 140
Doelstellingen
-
Blz. 141
Sport en bewegen
-
Blz. 142
Beweegteam Weststellingwerf
-
Blz. 143
Lokaal akkoord sport en bewegen
-
Blz. 144
Sport in verbinding met Sociaal domein
-
Blz. 145
Versterken van het kunst- en cultuuraanbod in Weststellingwerf
-
Blz. 146
Muziekonderwijs
-
Blz. 147
Bevorderen recreatie en toerisme Weststellingwerf
-
Blz. 148
Toeristisch Investeringsfonds
-
Blz. 149
Toelichting - Wat mag het kosten
-
Blz. 150
Programma 6 | Sociaal domein
-
Blz. 151
Programma 6 | Sociaal domein
-
Blz. 152
Taakvelden
-
Blz. 153
Beleidsnota's
-
Blz. 154
Actuele ontwikkelingen en gerealiseerd beleid
-
Blz. 155
Doelstellingen
-
Blz. 156
Toegang Sociaal domein
-
Blz. 157
Cliënttevredenheidsonderzoek
-
Blz. 158
Onderzoek naar een dorpshuisfunctie in Wolvega
-
Blz. 159
Onderzoek naar een dorpshuisfunctie uitvoeren
-
Blz. 160
Vergroten arbeids- en maatschappelijke participatie
-
Blz. 161
Inwoners helpen bij het vinden van een betaalde baan
-
Blz. 162
Inwoners ondersteunen met een grote afstand tot de arbeidsmarkt
-
Blz. 163
Ontwikkelen collectieve voorzieningen
-
Blz. 164
Transformatie Sociaal domein
-
Blz. 165
Ontwikkelen algemene en collectieve voorzieningen
-
Blz. 166
Maatschappelijke voorzieningen
-
Blz. 167
Dorpshuizen
-
Blz. 168
Ondersteuning corona
-
Blz. 169
Integrale aanpak laaggeletterdheid, armoede en schulden
-
Blz. 170
Ondersteunen doelgroep
-
Blz. 171
Ontwikkelen integrale aanpak
-
Blz. 172
Vroegsignalering en nazorg bij schulden
-
Blz. 173
Grip krijgen op de jeugdhulp
-
Blz. 174
Controle op jeugdhulp
-
Blz. 175
Preventie op jeugdhulp
-
Blz. 176
Toegang naar jeugdhulp
-
Blz. 177
Grip krijgen op de Wmo
-
Blz. 178
Aan de slag met WMO
-
Blz. 179
Versterken ketensamenwerking jeugd
-
Blz. 180
Kansrijke start
-
Blz. 181
Preventieve werkwijze scholen
-
Blz. 182
Versterken ketensamenwerking ouderen
-
Blz. 183
Aan de slag met het versterken van de ketensamenwerking ouderen
-
Blz. 184
Bestemming Noordwolde
-
Blz. 185
Opzet fase 6 (2021-2023)
-
Blz. 186
Samenwerking met dorp versterken
-
Blz. 187
Toelichting - Wat mag het kosten
-
Blz. 188
Programma 7 | Volksgezondheid en Milieu
-
Blz. 189
Programma 7 | Volksgezondheid en Milieu
-
Blz. 190
Taakvelden
-
Blz. 191
Beleidsnota's
-
Blz. 192
Actuele ontwikkelingen en gerealiseerd beleid
-
Blz. 193
Doelstellingen
-
Blz. 194
Uitvoering lokaal gezondheidsbeleid
-
Blz. 195
Bevorderen lokale samenwerking publieke en private partijen voor JOGG, NIX 18 en GIDS
-
Blz. 196
Geven van het goede voorbeeld
-
Blz. 197
Uitvoeren en evalueren plan van aanpak GIDS
-
Blz. 198
Uitvoeren en evalueren plan van aanpak JOGG
-
Blz. 199
Werken met positieve gezondheid
-
Blz. 200
Zorgen dat gezondheid onderdeel is van alle beleidsterreinen en afdelingen
-
Blz. 201
Uitvoeringsprogramma drank- en horecawet
-
Blz. 202
Van klimaatakkoord Parijs naar een duurzaam Weststellingwerf
-
Blz. 203
Uitvoeren maatregelen voor beperken wateroverlast
-
Blz. 204
Uitvoering geven aan het gemeentelijk klimaatbeleid
-
Blz. 205
Werken aan een duurzaam Weststellingwerf
-
Blz. 206
Programmapijler Circulaire Economie
-
Blz. 207
Programmapijler Communicatie & Samenwerken
-
Blz. 208
Programmapijler Energietransitie
-
Blz. 209
Programmapijler Klimaat-Robuust
-
Blz. 210
Goede milieukwaliteit van de woon- en leefomgeving
-
Blz. 211
Strategienota Grondstoffenbeleid Weststellingwerf
-
Blz. 212
Toelichting - Wat mag het kosten
-
Blz. 213
Programma 8 | Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Stedelijke Vernieuwing
-
Blz. 214
Programma 8 | Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Stedelijke Vernieuwing
-
Blz. 215
Taakvelden
-
Blz. 216
Beleidsnota's
-
Blz. 217
Actuele ontwikkelingen en gerealiseerd beleid
-
Blz. 218
Doelstellingen
-
Blz. 219
Lindewijk deelgebied 2
-
Blz. 220
De daadwerkelijke uitvoering van werkzaamheden afstemmen op het tempo van grondverkoop in fase I
-
Blz. 221
De nieuwe stedenbouwkundige opzet financieel doorrekenen
-
Blz. 222
Het moederplan Lindewijk gebruiken we als basis voor een concept stedenbouwkundige opzet voor Lindewijk deelgebied 2.
-
Blz. 223
Op basis van de nieuwe stedenbouwkundige opzet een bestemmingsplan opstellen
-
Blz. 224
Rottige Meente
-
Blz. 225
Het geografische gebied Driewegsluis ontwikkelen als recreatieve poort van Friesland en Overijssel
-
Blz. 226
Het projectplan ErVaren en Turf verder uitvoeren
-
Blz. 227
In gesprek met de gemeente Steenwijkerland om aan te haken bij ontwikkelingen in gebied Weerribben - de Wieden
-
Blz. 228
Uitwerken omgevingsvisie
-
Blz. 229
Dorpen stimuleren om een dorpsvisie op te stellen
-
Blz. 230
Maatschappelijke contracten afsluiten met de dorpen op basis van hun dorpsvisie
-
Blz. 231
Model opstellen voor een maatschappelijk contract
-
Blz. 232
Mogelijkheden aanbieden voor het instellen van een omgevingspanel bij initiatieven
-
Blz. 233
Platform opstellen voor ondersteuning bij vraagstukken in de dorpen
-
Blz. 234
Samenwerken met bewoners, bedrijven en maatschappelijke organisaties om de Omgevingsvisie bekend te maken
-
Blz. 235
Weststellingwerf Stellingen verder concretiseren op basis van aanvragen
-
Blz. 236
Implementatie omgevingswet
-
Blz. 237
Medewerkers bijscholen voor nieuwe wetgeving
-
Blz. 238
Onderzoeken of de gemeentelijke regelgeving geschikt is voor de Omgevingswet
-
Blz. 239
Samenwerken in OWO verband voor de invoering van de Omgevingswet
-
Blz. 240
Toelichting - Wat mag het kosten
-
Blz. 241
Overzicht | algemene dekkingsmiddelen
-
Blz. 242
Overzicht Algemene dekkingsmiddelen
-
Blz. 243
Taakvelden
-
Blz. 244
Actuele ontwikkelingen en gerealiseerd beleid
-
Blz. 245
Doelstellingen
-
Blz. 246
P&C cyclus balans in schuldenlast, woonlast, investeringen
-
Blz. 247
Sturen via de reguliere P&C cyclus
-
Blz. 248
Toelichting
-
Blz. 249
Overhead, Vennootschapsbelasting en Overige baten en lasten
-
Blz. 250
Overzicht kosten overhead
-
Blz. 251
Overhead kosten
-
Blz. 252
Vennootschapsbelasting
-
Blz. 253
Vennootschapsbelasting
-
Blz. 254
Overige baten en lasten
-
Blz. 255
Onvoorziene uitgaven
-
Blz. 256
Paragrafen
-
Blz. 257
Paragraaf Lokale heffingen
-
Blz. 258
Paragraaf Lokale heffingen
-
Blz. 259
Inleiding
-
Blz. 260
Tarievenbeleid 2022
-
Blz. 261
Tabel opbrengst belangrijkste heffingen
-
Blz. 262
Totaalopbrengst van de belangrijkste heffingen
-
Blz. 263
Begraafplaatsen
-
Blz. 264
Kwijtschelding
-
Blz. 265
Gemeentelijke woonlasten
-
Blz. 266
Paragraaf Weerstandsvermogen en Risicobeheersing
-
Blz. 267
Paragraaf Weerstandsvermogen en Risicobeheersing
-
Blz. 268
Inleiding
-
Blz. 269
Beleid omtrent de weerstandscapaciteit en de risico’s
-
Blz. 270
Inventarisatie weerstandscapaciteit
-
Blz. 271
Inventarisatie van de risico’s en getroffen beheersmaatregelen
-
Blz. 272
Weerstandsvermogen
-
Blz. 273
Toelichting weerstandsvermogen
-
Blz. 274
Kengetallen
-
Blz. 275
Paragraaf Onderhoud Kapitaalgoederen
-
Blz. 276
Paragraaf Onderhoud Kapitaalgoederen
-
Blz. 277
Beleidsnota's
-
Blz. 278
Inleiding
-
Blz. 279
Kwaliteitsambitie Openbare Ruimte
-
Blz. 280
Wegen
-
Blz. 281
Groen
-
Blz. 282
Bruggen, waterwegen en kades
-
Blz. 283
Openbare verlichting
-
Blz. 284
Riolering
-
Blz. 285
Tractiemiddelen
-
Blz. 286
Gebouwen
-
Blz. 287
Paragraaf Financiering
-
Blz. 288
Paragraaf Financiering
-
Blz. 289
Inleiding
-
Blz. 290
De uitgangspunten
-
Blz. 291
Risicobeheer
-
Blz. 292
Kasgeldlimiet
-
Blz. 293
Renterisicobeheer
-
Blz. 294
Kredietrisico op verstrekte gelden en gegarandeerde leningen
-
Blz. 295
Gemeentefinanciering
-
Blz. 296
Leningenportefeuille
-
Blz. 297
Financieringsbehoefte
-
Blz. 298
Rentekosten en renteopbrengsten verbonden aan de financieringsfunctie
-
Blz. 299
EMU saldo
-
Blz. 300
Overige ontwikkelingen
-
Blz. 301
Paragraaf Bedrijfsvoering
-
Blz. 302
Paragraaf Bedrijfsvoering
-
Blz. 303
Privacy en informatieveiligheid
-
Blz. 304
Rechtmatigheid
-
Blz. 305
Rechtmatigheidsverantwoording
-
Blz. 306
Organisatieontwikkeling
-
Blz. 307
Continuïteit
-
Blz. 308
Uitvoering Human Resources Management (HRM)
-
Blz. 309
Paragraaf OWO-samenwerking
-
Blz. 310
Paragraaf OWO-samenwerking
-
Blz. 311
Inleiding
-
Blz. 312
Algemeen
-
Blz. 313
Topprioriteiten
-
Blz. 314
Paragraaf Verbonden Partijen
-
Blz. 315
Paragraaf Verbonden Partijen
-
Blz. 316
Inleiding
-
Blz. 317
Visie op verbonden partijen
-
Blz. 318
Zeggenschap in de praktijk
-
Blz. 319
Financieel belang
-
Blz. 320
Beleidsontwikkelingen enkele samenwerkingsverbanden
-
Blz. 321
Overzicht verbonden partijen
-
Blz. 322
Paragraaf Grondbeleid
-
Blz. 323
Paragraaf grondbeleid
-
Blz. 324
Algemeen
-
Blz. 325
Parameters
-
Blz. 326
Marketing
-
Blz. 327
Vennootschapsbelasting
-
Blz. 328
Bouwgrond in exploitatie (BIE)
-
Blz. 329
Boekwaarde bouwgronden
-
Blz. 330
Paragraaf Regiodeal Zuidoost Friesland
-
Blz. 331
Paragraaf Regiodeal Zuidoost Friesland
-
Blz. 332
Algemeen
-
Blz. 333
Financieel
-
Blz. 334
Paragraaf Dynamisch investeringsprogramma
-
Blz. 335
Dynamisch investeringsprogramma
-
Blz. 336
Inleiding
-
Blz. 337
Dynamische investeringskalender
-
Blz. 338
Toelichting op Dynamische investeringskalender
-
Blz. 339
Paragraaf Gevolgen corona
-
Blz. 340
Inleiding
-
Blz. 341
Wat heeft de gemeente gedaan?
-
Blz. 342
Financiële impact
-
Blz. 343
1. Cluster specifiek betreft die onderdelen die specifiek worden gecompenseerd door het Rijk
-
Blz. 344
2. Cluster generiek betreft die onderdelen die gecompenseerd worden vanuit het Gemeentefonds, algemeen dekkingsmiddel
-
Blz. 345
3. Cluster inkomstenderving betreft overige inkomsten die wij niet hebben kunnen innen
-
Blz. 346
Tabel geldstromen corona in Weststellingwerf
-
Blz. 347
Afwikkeling coronabudget
-
Blz. 348
Paragraaf Wet open overheid (Woo)
-
Blz. 349
Inleiding
-
Blz. 350
Wat hebben we gedaan?
-
Blz. 351
Jaarrekening - Balans per 31 december 2022
-
Blz. 352
Balans per 31 december 2022
-
Blz. 353
Uitgebreide balans activa
-
Blz. 354
Uitgebreide balans passiva
-
Blz. 355
Toelichting op de balans per 31 december 2022
-
Blz. 356
Grondslagen voor waardering en resultaat bepaling
-
Blz. 357
Grondslagen voor waardering en resultaat bepaling
-
Blz. 358
Algemene grondslagen voor het opstellen van de jaarrekening
-
Blz. 359
Vaste activa
-
Blz. 360
Vlottende activa
-
Blz. 361
Vaste passiva
-
Blz. 362
Vlottende passiva
-
Blz. 363
Overzicht van baten en lasten
-
Blz. 364
Toelichting op de activa
-
Blz. 365
Vaste activa
-
Blz. 366
Immateriële vaste activa
-
Blz. 367
Materiële vaste activa
-
Blz. 368
Investeringen
-
Blz. 369
Financiële vaste activa
-
Blz. 370
Kapitaalverstrekkingen
-
Blz. 371
Verstrekte leningen
-
Blz. 372
Vlottende activa
-
Blz. 373
Voorraden
-
Blz. 374
Boekwaarden grondexploitaties
-
Blz. 375
Grondexploitaties prognose
-
Blz. 376
Uitzettingen < 1 jaar
-
Blz. 377
Liquide middelen
-
Blz. 378
Overlopende activa
-
Blz. 379
Nog te ontvangen doeluitkeringen
-
Blz. 380
Toelichting nog te ontvangen doeluitkeringen
-
Blz. 381
Toelichting op de passiva
-
Blz. 382
Vaste passiva
-
Blz. 383
Eigen vermogen
-
Blz. 384
Reserves
-
Blz. 385
Voorzieningen
-
Blz. 386
Vaste schuld
-
Blz. 387
Vlottende passiva
-
Blz. 388
Overlopende passiva
-
Blz. 389
Vooruit ontvangen doeluitkeringen
-
Blz. 390
Niet uit de balans blijkende verplichtingen
-
Blz. 391
Jaarrekening - Overzicht van baten en lasten
-
Blz. 392
Overzicht baten en lasten
-
Blz. 393
Overzicht baten en lasten
-
Blz. 394
Programma 0 Bestuur en Ondersteuning
-
Blz. 395
Hoeveel heeft het gekost?
-
Blz. 396
Toelichting hoeveel heeft het gekost?
-
Blz. 397
Investeringen
-
Blz. 398
Toelichting op investeringen
-
Blz. 399
Programma 1 Veiligheid
-
Blz. 400
Hoeveel heeft het gekost?
-
Blz. 401
Toelichting hoeveel heeft het gekost?
-
Blz. 402
Programma 2 Verkeer, Vervoer en Waterstaat
-
Blz. 403
Hoeveel heeft het gekost?
-
Blz. 404
Toelichting hoeveel heeft het gekost
-
Blz. 405
Investeringen
-
Blz. 406
Toelichting op investeringen
-
Blz. 407
Programma 3 Economie
-
Blz. 408
Hoeveel heeft het gekost?
-
Blz. 409
Toelichting hoeveel heeft het gekost?
-
Blz. 410
Programma 4 Onderwijs
-
Blz. 411
Hoeveel heeft het gekost?
-
Blz. 412
Toelichting hoeveel heeft het gekost?
-
Blz. 413
Investeringen
-
Blz. 414
Toelichting investeringen
-
Blz. 415
Programma 5 Sport, Cultuur en Recreatie
-
Blz. 416
Hoeveel heeft het gekost?
-
Blz. 417
Toelichting hoeveel heeft het gekost?
-
Blz. 418
Investeringen
-
Blz. 419
Toelichting op investeringen
-
Blz. 420
Programma 6 Sociaal domein
-
Blz. 421
Hoeveel heeft het gekost?
-
Blz. 422
Toelichting op totaal tabel
-
Blz. 423
Lasten, gegroepeerd naar beleidsveld
-
Blz. 424
Toelichting lasten hoeveel heeft het gekost?
-
Blz. 425
Baten, gegroepeerd naar beleidsveld baten
-
Blz. 426
Toelichting baten
-
Blz. 427
Programma 7 Volksgezondheid en Milieu
-
Blz. 428
Hoeveel heeft het gekost?
-
Blz. 429
Toelichting hoeveel heeft het gekost?
-
Blz. 430
Investeringen
-
Blz. 431
Toelichting op investeringen
-
Blz. 432
Programma 8 Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Stedelijke Vernieuwing
-
Blz. 433
Hoeveel heeft het gekost?
-
Blz. 434
Toelichting hoeveel heeft het gekost?
-
Blz. 435
Investeringen
-
Blz. 436
Toelichting op investeringen
-
Blz. 437
Overzicht algemene dekkingsmiddelen
-
Blz. 438
Algemene dekkingsmiddelen
-
Blz. 439
Toelichting
-
Blz. 440
Overzicht kosten overhead
-
Blz. 441
Overzicht kosten overhead
-
Blz. 442
Investeringen
-
Blz. 443
Toelichting op investeringen
-
Blz. 444
Vennootschapsbelasting
-
Blz. 445
Vennootschapsbelasting
-
Blz. 446
Overige baten en lasten
-
Blz. 447
Tabel overige baten en lasten
-
Blz. 448
Begrotingsrechtmatigheid
-
Blz. 449
Begrotingsrechtmatigheid
-
Blz. 450
Tabel begrotingsrechtmatigheid
-
Blz. 451
Toelichting op de tabel begrotingsoverschrijding
-
Blz. 452
Jaarrekening - overig
-
Blz. 453
Overzicht incidentele budgetten
-
Blz. 454
Incidentele Baten
-
Blz. 455
Incidentele Lasten
-
Blz. 456
Incidentele middelen van 2022 naar 2023
-
Blz. 457
Incidentele middelen 2022 beschikbaar te stellen in 2023
-
Blz. 458
Toelichting incidentele middelen 2022 beschikbaar te stellen in 2023
-
Blz. 459
Wet WNT
-
Blz. 460
Wet WNT
-
Blz. 461
Overzicht
-
Blz. 462
Schatkistbankieren
-
Blz. 463
Schatkistbankieren
-
Blz. 464
Verantwoordingsinformatie specifieke uitkeringen (SISA)
-
Blz. 465
Wat is SISA
-
Blz. 466
SISA overzichten
-
Blz. 467
SISA bijlage
-
Blz. 468
Taakvelden overzicht
-
Blz. 469
Lasten per taakveld
-
Blz. 470
Baten per taakveld
-
Blz. 471
Controle verklaring
-
Blz. 472
Controle verklaring
-
Blz. 473
Bijlagen
-
Blz. 474
Bijlage 1: Beleidsindicatoren
-
Blz. 475
Beleidsindicatoren
-
Blz. 476
Bijlage 2: Verstrekte subsidies
-
Blz. 477
Verstrekte subsidiebedragen
-
Blz. 478
Bijlage 3: Lijst met afkortingen
-
Blz. 479
Bijlage II: Lijst met afkortingen
-
Blz. 480
Bijlage 4: Lijst met financiële begrippen
-
Blz. 481
Bijlage |||: Lijst met financiële begrippen
-
Activiteiten
-
Overzicht
-
Zoeken
-
Publicatie bijlagen
-
Contact
-
PrivacyStatement
-
Sitemap