-
Blz. 1
Begroting 2021
-
Blz. 2
Programma’s
-
Blz. 3
Voorwoord
-
Blz. 4
Voorwoord
-
Blz. 5
Leeswijzer
-
Blz. 6
Leeswijzer
-
Blz. 7
Beleidsbegroting
-
Blz. 8
Financiële begroting
-
Blz. 9
Bijlagen
-
Blz. 10
Begroting op hoofdlijnen
-
Blz. 11
Financieel beeld 2021-2024
-
Blz. 12
Structureel begrotingssaldo 2021-2024
-
Blz. 13
Uitgangspunten bij de begroting 2021-2024
-
Blz. 14
Toelichting programmabegroting 2021-2024
-
Blz. 15
1. Mutaties voorjaarsnota 2020 (structurele gevolgen)
-
Blz. 16
Toelichting mutaties voorjaarsnota 2020 (structurele gevolgen)
-
Blz. 17
2. Mei-circulaire 2020 gemeentefonds
-
Blz. 18
Toelichting Mei-circulaire 2020 gemeentefonds
-
Blz. 19
3. Mutaties op basis van herijking exploitatie
-
Blz. 20
Toelichting op herijking exploitatie
-
Blz. 21
4. Overige voorstellen / maatregelen
-
Blz. 22
Toelichting overige voorstellen / maatregelen
-
Blz. 23
Woonlasten
-
Blz. 24
Begroting 2021 in één oogopslag
-
Blz. 25
Ons huishoudboekje
-
Blz. 26
Kerngegevens
-
Blz. 27
Kerngegevens
-
Blz. 28
Programma 0 | Bestuur en Ondersteuning
-
Blz. 29
Programma 0 | Bestuur en Ondersteuning
-
Blz. 30
Taakvelden
-
Blz. 31
Beleidsnota's
-
Blz. 32
Actuele ontwikkelingen en nieuw beleid
-
Blz. 33
Doelstellingen
-
Blz. 34
Faciliteren werkwijze college en raad op bestuurlijke vernieuwing
-
Blz. 35
Gast van de raad
-
Blz. 36
Vernieuwing inloopspreekuur
-
Blz. 37
Schoolbezoeken
-
Blz. 38
Gebruik van sociale media
-
Blz. 39
Het faciliteren van initiatieven vanuit de samenleving (wijken en kernen)
-
Blz. 40
Ondersteunen van initiatieven
-
Blz. 41
Netwerk dorps- en wijkorganisaties vormt basis voor beleid
-
Blz. 42
Dichtbij besturen
-
Blz. 43
Versterken betrokkenheid grote kernen
-
Blz. 44
Werken met de omgevingsvisie
-
Blz. 45
Beleidsplan (digitale) dienstverlening
-
Blz. 46
Uitvoeren landelijk programma digitalisering
-
Blz. 47
Zorgen voor een klantgerichte en begrijpelijke website
-
Blz. 48
Spelregels en maatwerk
-
Blz. 49
B1 taalgebruik is de norm aan de telefoon en in correspondentie
-
Blz. 50
Klanttevredenheid publiekszaken
-
Blz. 51
Kanaalsturing
-
Blz. 52
Een actief communicatiebeleid
-
Blz. 53
Een nieuwe begrijpelijke en toegankelijke website
-
Blz. 54
Een professionele en actieve inzet van sociale media
-
Blz. 55
Aandacht voor participatie van inwoners
-
Blz. 56
Communicatie als drager bij belangrijke projecten
-
Blz. 57
Wij kiezen bewust voor een crossmediale aanpak
-
Blz. 58
Het gebruik van heldere taal door medewerkers
-
Blz. 59
Beleidsindicatoren
-
Blz. 60
Wat mag het kosten
-
Blz. 61
Toelichting wat mag het kosten
-
Blz. 62
Programma 1 | Veiligheid
-
Blz. 63
Programma 1 | Veiligheid
-
Blz. 64
Taakvelden
-
Blz. 65
Beleidsnota's
-
Blz. 66
Actuele ontwikkelingen en nieuw beleid
-
Blz. 67
Doelstellingen
-
Blz. 68
De aanpak van ondermijnende criminaliteit
-
Blz. 69
Ketensamenwerking
-
Blz. 70
Volgen ontwikkelingen
-
Blz. 71
Lokaal verbinden en betrokkenheid bij brandveiligheid
-
Blz. 72
Betrokkenheid
-
Blz. 73
Ontwikkelingen volgen
-
Blz. 74
Opstellen uitvoeringsprogramma’s
-
Blz. 75
De aanpak van diefstal, met een accent op cybercrime
-
Blz. 76
Uitvoeringsplan opstellen
-
Blz. 77
Het verbinden van zorg en veiligheid voor een veilige woon- en leefomgeving
-
Blz. 78
Implementeren persoonsgerichte aanpak
-
Blz. 79
Verbinden zorg en veiligheid
-
Blz. 80
Verkeersveiligheid en stimuleren van wenselijk verkeersgedrag
-
Blz. 81
Faciliteren verkeerswerkgroepen
-
Blz. 82
Manifest Verkeersveiligheid
-
Blz. 83
Inzicht krijgen in locaties waar te hard gereden wordt
-
Blz. 84
Acties organiseren op locaties waar te hard gereden wordt
-
Blz. 85
Beleidsindicatoren
-
Blz. 86
Wat mag het kosten
-
Blz. 87
Toelichting wat mag het kosten
-
Blz. 88
Programma 2 | Verkeer, Vervoer en Waterstaat
-
Blz. 89
Programma 2 | Verkeer, Vervoer en Waterstaat
-
Blz. 90
Taakvelden
-
Blz. 91
Beleidsnota's
-
Blz. 92
Actuele ontwikkelingen en nieuw beleid
-
Blz. 93
Doelstellingen
-
Blz. 94
Kwaliteit (onderhoudsniveau) openbare ruimte
-
Blz. 95
Bepalen van het gewenste kwaliteitsniveau openbare ruimte
-
Blz. 96
Project herinrichting De Blesse
-
Blz. 97
Opstellen van een ontwerp voor de herinrichting
-
Blz. 98
Uitvoering geven aan de herinrichting De Blesse
-
Blz. 99
Autoluwe Lycklamaweg met veilige spoorwegovergang langzaam verkeer
-
Blz. 100
Plan opstellen voor de herinrichting van de Lycklamaweg
-
Blz. 101
Samenwerken met NS/Prorail voor een veiligere spoorwegovergang
-
Blz. 102
Uitvoering geven aan herinrichting Lycklamaweg
-
Blz. 103
Notitie veilig landbouwverkeer
-
Blz. 104
Bepalen vervolgstappen om te komen tot grotere verkeersveiligheid
-
Blz. 105
Overleg met de agrarische sector en de bewoners
-
Blz. 106
Hoofdverkeersstructuur Wolvega en Noordwolde
-
Blz. 107
Uitvoeren geplande werkzaamheden infrastructuur
-
Blz. 108
Fietspad langs de Linde
-
Blz. 109
Grond aankopen voor fase 3
-
Blz. 110
Uitvoering van fase 2
-
Blz. 111
Verbetering van het fietspad langs de Linde
-
Blz. 112
Het herstellen en versterken van groenstructuren ter behoud van de herkenbaarheid van de identiteit van het huidige kleinschalige landschap in Zuidoost-Friesland
-
Blz. 113
Uitvoeren van de projecten 'Dorp, landschap en biodiversiteit'
-
Blz. 114
Wat mag het kosten
-
Blz. 115
Toelichting wat mag het kosten
-
Blz. 116
Investeringen
-
Blz. 117
Programma 3 | Economie
-
Blz. 118
Programma 3 | Economie
-
Blz. 119
Taakvelden
-
Blz. 120
Beleidsnota's
-
Blz. 121
Actuele ontwikkelingen en nieuw beleid
-
Blz. 122
Doelstellingen
-
Blz. 123
Aanpak versterken lokale economie
-
Blz. 124
Actieve promotie van beschikbare bedrijfskavels.
-
Blz. 125
Intensiveren bedrijfscontacten
-
Blz. 126
Onderzoeken of een vestigingspremie helpt om nieuwe bedrijven aan te trekken.
-
Blz. 127
Onderzoeken op welke manier wij kunnen meten hoe de ondernemers de dienstverlening van de gemeente waarderen.
-
Blz. 128
Versterken (kern-)winkelstructuur Wolvega
-
Blz. 129
Samen met de ondernemers een duidelijke visie opstellen.
-
Blz. 130
Onderzoeken hoe we de klanttevredenheid in het winkelgebied kunnen meten.
-
Blz. 131
Opstellen van een uitvoeringsprogramma voor de aanpak van het centrum.
-
Blz. 132
Bijdrage aan centrummanager
-
Blz. 133
Breedband in het buitengebied
-
Blz. 134
In overleg met marktpartijen over de aanleg en voorwaarden.
-
Blz. 135
Beleidsindicatoren
-
Blz. 136
Wat mag het kosten
-
Blz. 137
Toelichting wat mag het kosten
-
Blz. 138
Programma 4 | Onderwijs
-
Blz. 139
Programma 4 | Onderwijs
-
Blz. 140
Taakvelden
-
Blz. 141
Beleidsnota's
-
Blz. 142
Actuele ontwikkelingen en nieuw beleid
-
Blz. 143
Doelstellingen
-
Blz. 144
Een goede schoolloopbaan voor iedereen: zoveel mogelijk leerlingen en cursisten hebben een doorlopende schoolloopbaan
-
Blz. 145
Leerplicht
-
Blz. 146
Passend onderwijs
-
Blz. 147
Leerlingenvervoer
-
Blz. 148
Brede school
-
Blz. 149
Kinderopvang en Peuteropvang
-
Blz. 150
Duurzame en toekomstbestendige onderwijshuisvesting
-
Blz. 151
Integraal Strategisch Huisvestingsplan Onderwijs
-
Blz. 152
Openbaar onderwijs
-
Blz. 153
Toezicht houden op schoolbestuur Comprix
-
Blz. 154
Beleidsindicatoren
-
Blz. 155
Wat mag het kosten
-
Blz. 156
Toelichting wat mag het kosten
-
Blz. 157
Programma 5 | Sport, Cultuur en Recreatie
-
Blz. 158
Programma 5 | Sport, Cultuur en Recreatie
-
Blz. 159
Taakvelden
-
Blz. 160
Beleidsnota's
-
Blz. 161
Actuele ontwikkelingen en nieuw beleid
-
Blz. 162
Doelstellingen
-
Blz. 163
Sport en bewegen
-
Blz. 164
Lokaal akkoord sport en bewegen
-
Blz. 165
Buurtsportwerk
-
Blz. 166
Sport in verbinding met Sociaal domein
-
Blz. 167
Versterken van het kunst- en cultuuraanbod in Weststellingwerf
-
Blz. 168
Kunst en Cultuur
-
Blz. 169
Bevorderen recreatie en toerisme Weststellingwerf
-
Blz. 170
Toeristisch Investeringsfonds
-
Blz. 171
Beleidsindicatoren
-
Blz. 172
Wat mag het kosten
-
Blz. 173
Toelichting wat mag het kosten
-
Blz. 174
Investeringen
-
Blz. 175
Programma 6 | Sociaal domein
-
Blz. 176
Programma 6 | Sociaal domein
-
Blz. 177
Taakvelden
-
Blz. 178
Beleidsnota's
-
Blz. 179
Actuele ontwikkelen en nieuw beleid
-
Blz. 180
Doelstellingen
-
Blz. 181
Toegang Sociaal domein
-
Blz. 182
Monitoring
-
Blz. 183
Onderzoek naar een dorpshuisfunctie in Wolvega
-
Blz. 184
Onderzoek naar een dorpshuisfunctie uitvoeren
-
Blz. 185
Vergroten arbeids- en maatschappelijke participatie
-
Blz. 186
Inwoners helpen bij het vinden van een betaalde baan
-
Blz. 187
Inwoners ondersteunen met een grote afstand tot de arbeidsmarkt
-
Blz. 188
Ontwikkelen collectieve voorzieningen
-
Blz. 189
Transformatie Sociaal domein
-
Blz. 190
Maatschappelijke voorzieningen
-
Blz. 191
Herijken Welzijnswerk
-
Blz. 192
Integrale aanpak laaggeletterdheid, armoede en schulden
-
Blz. 193
Ondersteunen doelgroep
-
Blz. 194
Ontwikkelen integrale aanpak
-
Blz. 195
Pilot met de bibliotheek
-
Blz. 196
Grip krijgen op de jeugdhulp
-
Blz. 197
Controle op jeugdhulp
-
Blz. 198
Preventie op jeugdhulp
-
Blz. 199
Toegang naar jeugdhulp
-
Blz. 200
Grip krijgen op de Wmo
-
Blz. 201
Maatregelenpakket Wmo
-
Blz. 202
Maatwerk
-
Blz. 203
Versterken ketensamenwerking jeugd
-
Blz. 204
Preventieve werkwijze scholen
-
Blz. 205
Kansrijke start
-
Blz. 206
Versterken ketensamenwerking ouderen
-
Blz. 207
Uitvoering geven aan het 'Uitvoeringsprogramma versterken ketensamenwerking ouderen'
-
Blz. 208
Bestemming Noordwolde
-
Blz. 209
Afronden fase 5
-
Blz. 210
Opzet fase 6 (2021-2023)
-
Blz. 211
Samenwerking met dorp versterken
-
Blz. 212
Herstructurering Caparis
-
Blz. 213
Beleidsindicatoren
-
Blz. 214
Wat mag het kosten
-
Blz. 215
Lasten, gegroepeerd naar beleidsveld
-
Blz. 216
Toelichting wat mag het kosten
-
Blz. 217
Baten, gegroepeerd naar beleidsveld
-
Blz. 218
Toelichting wat mag het kosten
-
Blz. 219
Investeringen
-
Blz. 220
Programma 7 | Volksgezondheid en Milieu
-
Blz. 221
Programma 7 | Volksgezondheid en Milieu
-
Blz. 222
Taakvelden
-
Blz. 223
Beleidsnota's
-
Blz. 224
Actuele ontwikkelingen en nieuw beleid
-
Blz. 225
Doelstellingen
-
Blz. 226
Uitvoeren en evalueren lokaal gezondheidsbeleid
-
Blz. 227
Uitvoeren en evalueren plan van aanpak JOGG
-
Blz. 228
Uitvoeren en evalueren plan van aanpak GIDS
-
Blz. 229
Geven van het goede voorbeeld
-
Blz. 230
Borgen Vitale Regio Noordwolde
-
Blz. 231
Werken met positieve gezondheid
-
Blz. 232
Bevorderen lokale samenwerking publieke en private partijen voor JOGG, NIX 18 en GIDS
-
Blz. 233
Zorgen dat gezondheid onderdeel is van alle beleidsterreinen en afdelingen
-
Blz. 234
Uitvoeringsprogramma drank- en horecawet
-
Blz. 235
uitvoeren en evalueren uitvoeringsprogramma Drank en horecawet
-
Blz. 236
Van klimaatakkoord Parijs naar een duurzaam Weststellingwerf
-
Blz. 237
Uitvoeren maatregelen voor beperken wateroverlast
-
Blz. 238
Uitvoering geven aan het gemeentelijk klimaatbeleid
-
Blz. 239
Werken aan een duurzaam Weststellingwerf
-
Blz. 240
Programmapijler Energietransitie
-
Blz. 241
Programmapijler Circulaire Economie
-
Blz. 242
Programmapijler Klimaat-Robuust
-
Blz. 243
Programmapijler Communicatie & Samenwerken
-
Blz. 244
Goede milieukwaliteit van de woon- en leefomgeving
-
Blz. 245
Opstellen Gemeentelijk afvalstoffenbeleidsplan
-
Blz. 246
Beleidsindicatoren
-
Blz. 247
Wat mag het kosten
-
Blz. 248
Toelichting wat mag het kosten
-
Blz. 249
Investeringen
-
Blz. 250
Programma 8 | Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Stedelijke Vernieuwing
-
Blz. 251
Programma 8 | Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Stedelijke Vernieuwing
-
Blz. 252
Taakvelden
-
Blz. 253
Beleidsnota's
-
Blz. 254
Actuele ontwikkelingen en nieuw beleid
-
Blz. 255
Doelstellingen
-
Blz. 256
Lindewijk deelgebied 2
-
Blz. 257
Het moederplan Lindewijk gebruiken we als basis voor een concept stedenbouwkundige opzet voor Lindewijk deelgebied 2.
-
Blz. 258
In overleg met instanties en inwoners de stedenbouwkundige opzet verder uitwerken
-
Blz. 259
De nieuwe stedenbouwkundige opzet financieel doorrekenen
-
Blz. 260
Op basis van de nieuwe stedenbouwkundige opzet een bestemmingsplan opstellen
-
Blz. 261
De daadwerkelijke uitvoering van werkzaamheden afstemmen op het tempo van grondverkoop in fase I
-
Blz. 262
Rottige Meente
-
Blz. 263
Het geografische gebied Driewegsluis ontwikkelen als recreatieve poort van Friesland en Overijssel
-
Blz. 264
Het projectplan ErVaren en Turf verder uitvoeren
-
Blz. 265
In gesprek met de gemeente Steenwijkerland om aan te haken bij ontwikkelingen in gebied Weerribben - de Wieden
-
Blz. 266
In samenspraak met de inwoners de gebiedsopgave verder uitvoeren
-
Blz. 267
Samenwerking met Nationaal Park Weerribben - De Wieden om ook Rottige Meente onderdeel te laten zijn van de promotie van het nationaal Park
-
Blz. 268
Uitwerken omgevingsvisie
-
Blz. 269
Dorpen stimuleren om een dorpsvisie op te stellen
-
Blz. 270
Maatschappelijke contracten afsluiten met de dorpen op basis van hun dorpsvisie
-
Blz. 271
Model opstellen voor een maatschappelijk contract
-
Blz. 272
Mogelijkheden aanbieden voor het instellen van een omgevingspanel bij initiatieven
-
Blz. 273
Platform opstellen voor ondersteuning bij vraagstukken in de dorpen
-
Blz. 274
Samenwerken met bewoners, bedrijven en maatschappelijke organisaties om de Omgevingsvisie bekend maken
-
Blz. 275
Weststellingwerf Stellingen verder concretiseren op basis van aanvragen
-
Blz. 276
Implementatie omgevingswet
-
Blz. 277
Samenwerken in OWO verband voor de invoering van de Omgevingswet
-
Blz. 278
Medewerkers bijscholen voor nieuwe wetgeving
-
Blz. 279
Onderzoeken of de gemeentelijke regelgeving geschikt is voor de Omgevingswet
-
Blz. 280
Beleidsindicatoren
-
Blz. 281
Wat mag het kosten
-
Blz. 282
Toelichting wat mag het kosten
-
Blz. 283
Investeringen
-
Blz. 284
Overzicht Algemene dekkingsmiddelen
-
Blz. 285
Overzicht algemene dekkingsmiddelen
-
Blz. 286
Taakvelden
-
Blz. 287
Algemeen
-
Blz. 288
Actuele ontwikkelingen en nieuw beleid
-
Blz. 289
Doelstellingen
-
Blz. 290
P&C cyclus balans in schuldenlast, woonlast, investeringen
-
Blz. 291
Sturing op deze doelen via de reguliere P&C cyclus (begroting, voorjaarsnota, najaarsnota en jaarrekening)
-
Blz. 292
Algemene dekkingsmiddelen
-
Blz. 293
Toelichting algemene dekkingsmiddelen
-
Blz. 294
Verschil gemeentefondsuitkering
-
Blz. 295
Overhead, Vennootschapsbelasting en Onvoorzien
-
Blz. 296
Overzicht kosten overhead
-
Blz. 297
Overhead kosten
-
Blz. 298
Investeringen
-
Blz. 299
Vennootschapsbelasting
-
Blz. 300
Vennootschapsbelasting
-
Blz. 301
Onvoorziene uitgaven
-
Blz. 302
Onvoorziene uitgaven
-
Blz. 303
Stelpost algemene risicobeheersing
-
Blz. 304
Niet voorziene uitgaven
-
Blz. 305
Paragrafen
-
Blz. 306
Paragraaf Lokale heffingen
-
Blz. 307
Paragraaf Lokale heffingen
-
Blz. 308
Inleiding
-
Blz. 309
Actuele ontwikkelingen
-
Blz. 310
Autonome ontwikkelingen
-
Blz. 311
Opbrengst van de belangrijkste heffingen
-
Blz. 312
Toelichting op opbrengst van de belangrijkste heffingen
-
Blz. 313
Kostendekkendheid riolering
-
Blz. 314
Toelichting kostendekkendheid riolering
-
Blz. 315
Kostendekkendheid afval
-
Blz. 316
Toelichting kostendekkendheid afval
-
Blz. 317
Kostendekkendheid algemene leges
-
Blz. 318
Toelichting kostendekkendheid algemene leges
-
Blz. 319
Kostendekkendheid begraafrechten
-
Blz. 320
Toelichting kostendekkendheid begraafplaatsen
-
Blz. 321
Gemeentelijke woonlasten
-
Blz. 322
Paragraaf Weerstandsvermogen en Risicobeheersing
-
Blz. 323
Paragraaf Weerstandsvermogen en Risicobeheersing
-
Blz. 324
Inleiding
-
Blz. 325
Beleid omtrent de weerstandscapaciteit en de risico’s
-
Blz. 326
Inventarisatie weerstandscapaciteit
-
Blz. 327
Inventarisatie van de risico’s en getroffen beheersmaatregelen
-
Blz. 328
Weerstandsvermogen
-
Blz. 329
Kengetallen
-
Blz. 330
Toelichting kengetallen
-
Blz. 331
Paragraaf Onderhoud Kapitaalgoederen
-
Blz. 332
Paragraaf Onderhoud Kapitaalgoederen
-
Blz. 333
Beleidsnota's
-
Blz. 334
Inleiding
-
Blz. 335
Kwaliteitsambitie Openbare Ruimte
-
Blz. 336
Wegen
-
Blz. 337
Groen
-
Blz. 338
Bruggen, waterwegen en kades
-
Blz. 339
Openbare verlichting
-
Blz. 340
Riolering
-
Blz. 341
Tractiemiddelen
-
Blz. 342
Gebouwen
-
Blz. 343
Beschikbare middelen voor het onderhoud
-
Blz. 344
Paragraaf Financiering
-
Blz. 345
Paragraaf Financiering
-
Blz. 346
Inleiding
-
Blz. 347
De uitgangspunten
-
Blz. 348
Risicobeheer
-
Blz. 349
Kasgeldlimiet
-
Blz. 350
Renterisicobeheer
-
Blz. 351
Kredietrisico op verstrekte gelden en gegarandeerde leningen
-
Blz. 352
Gemeentefinanciering
-
Blz. 353
Leningenportefeuille
-
Blz. 354
Financieringsbehoefte
-
Blz. 355
De wijze van rentetoerekening
-
Blz. 356
EMU saldo
-
Blz. 357
Overige ontwikkelingen
-
Blz. 358
Paragraaf Bedrijfsvoering
-
Blz. 359
Paragraaf Bedrijfsvoering
-
Blz. 360
Informatieveiligheid en privacy
-
Blz. 361
Rechtmatigheid
-
Blz. 362
Organisatieontwikkeling
-
Blz. 363
Uitvoering Human Resources Management (HRM)
-
Blz. 364
Paragraaf OWO-samenwerking
-
Blz. 365
Paragraaf OWO-samenwerking
-
Blz. 366
Bestuursovereenkomst
-
Blz. 367
OWO afdelingen
-
Blz. 368
Afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving (VTH) (gemeente Opsterland)
-
Blz. 369
Afdeling Beheer en Registratie (gemeente Ooststellingwerf)
-
Blz. 370
Afdeling Bedrijfsvoering (gemeente Weststellingwerf)
-
Blz. 371
Paragraaf Verbonden Partijen
-
Blz. 372
Paragraaf Verbonden Partijen
-
Blz. 373
Inleiding
-
Blz. 374
Visie op verbonden partijen
-
Blz. 375
Zeggenschap in de praktijk
-
Blz. 376
Financieel belang
-
Blz. 377
Beleidsontwikkelingen enkele verbonden partijen
-
Blz. 378
Overzicht verbonden partijen
-
Blz. 379
Paragraaf Grondbeleid
-
Blz. 380
Paragraaf Grondbeleid
-
Blz. 381
Algemeen
-
Blz. 382
Marketing
-
Blz. 383
Bouwgrond in exploitatie (BIE)
-
Blz. 384
Prognose 2021
-
Blz. 385
Prognose einde looptijd
-
Blz. 386
Paragraaf Regiodeal
-
Blz. 387
Paragraaf Regiodeal
-
Blz. 388
Algemeen
-
Blz. 389
Paragraaf Dynamisch investeringsprogramma
-
Blz. 390
Paragraaf Dynamisch investeringsprogramma
-
Blz. 391
Inleiding
-
Blz. 392
Dynamische investeringskalender
-
Blz. 393
Centrum Wolvega
-
Blz. 394
Infra De Blesse
-
Blz. 395
Scholen
-
Blz. 396
Infra Lycklamaweg
-
Blz. 397
Rottige Meente/ Driewegsluis
-
Blz. 398
Bijdrage sportaccommodaties incl. kunstgrasvelden
-
Blz. 399
Fietspad langs de Linde fase 2 en 3
-
Blz. 400
Uiteenzetting van de financiële positie
-
Blz. 401
Overzicht van baten en lasten
-
Blz. 402
Overzicht
-
Blz. 403
Overzicht van incidentele lasten en baten
-
Blz. 404
incidentele lasten en baten
-
Blz. 405
Geprognosticeerde balans 2021-2024
-
Blz. 406
Geprognosticeerde balans
-
Blz. 407
Toelichting op de geprognosticeerde balans
-
Blz. 408
Geprognosticeerde balans scenario Dynamisch investeringsprogramma financieel vertaald
-
Blz. 409
Toelichting op de geprognosticeerde balans met Dynamisch investeringsplan
-
Blz. 410
Reserves en Voorzieningen
-
Blz. 411
Reserves en Voorzieningen
-
Blz. 412
Algemene reserve
-
Blz. 413
Bestemmingsreserves
-
Blz. 414
Voorzieningen
-
Blz. 415
Meerjareninvesteringsplan 2021-2024
-
Blz. 416
Meerjareninvesteringsplan 2021-2024
-
Blz. 417
Geplande investeringen
-
Blz. 418
Bijlagen
-
Blz. 419
Bijlage I: Subsidieplafonds
-
Blz. 420
Bijlage 1: Subsidieplafonds
-
Blz. 421
Overzicht subsidies per preferente instelling
-
Blz. 422
Subsidieplafonds
-
Blz. 423
Overzicht subsidieregelingen
-
Blz. 424
Bijlage II: Lijst met afkortingen
-
Blz. 425
Bijlage II: Lijst met afkortingen
-
Activiteiten
-
Overzicht
-
Zoeken
-
Publicatie bijlagen
-
Contact
-
PrivacyStatement
-
Sitemap